Wykład na konferencji „Skuteczna kampania promocyjna w branży spożywczej”

W poniedziałek 11 czerwca 2012r., w Auli Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie odbyła się Konferencja sieci „Leszczyńskie smaki” pt. „Skuteczna kampania promocyjna w branży spożywczej”. Konferencja miała na celu omówienie wybranych zagadnień związanych z planowaniem, realizacją i oceną skuteczności działań promocyjnych.

Wśród zaproszonych prelegentów byli m.in.  prof. Jacek Kall i dr Renata Nestorowicz z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, prof. Rafał Ohme – jeden pionierów neuromarketingu oraz praktycy z takich firm jak: Kompania Piwowarska oraz firmy Frąckowiak. producenta domowych serów smażonych.

Nasz przedstawiciel (Rafał Staszkiewicz, Prezes Zarządu Omnibrand) przedstawił zagadnienia zintegrowanej komunikacji marketingowej na przykładzie kampanii Wgryź się w region!” sieci „Leszczyńskie smaki”. Kampania ta jest aktualnie realizowana przez naszą firmę.