Nowa kampania promocyjna dla WSKiZ

Omnibrand prowadzi nową kampanię promocyjną dla Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu. Kampania ma charakter zaintegrowany i związana jest z letnią rekrutacją na studia. Omnibrand przygotował strategię oraz zajmuje się zakupem mediów i koordynacją wszystkich działań komunikacyjnych w ramach obsługi outsourcingowej.

Celem kampanii jest rekrutacja kandydatów na studia oraz rozpoczęcie procesu odświeżania wizerunku Uczelni. Główną osią kampanii jest idea “praktycznie najlepsza” wokół której prowadzone są wszystkie działania komunikacyjne. Kampania ma charakter zintegrowany i prowadzona jest w mediach tradycyjnych: radio, prasa, TV oraz w internecie (SEM, portale społecznościowe, portal i wortale ogólnopolskie). Wspierana jest dodatkowo działaniami BTL oraz public relations.

W ramach kampanii przygotowano m.in. nową kreację i materiały na potrzeby prasy i radia, spot reklamowy oraz nowy informator o Uczelni. Elementem działań jest także aktywizacja profili w serwisach społecznościowych oraz uruchomienie nowego serwisu wizerunkowego: praktycznienajlepsza.pl. W kampanii wykorzystano m.in. wizerunek wybranych studentów oraz wykładowców. Kampania będzie prowadzona do końca września br.