Działania

Serwis internetowy dla Chleba ProBody

Uruchomiliśmy serwis produktowy marki "Chleb ProBody" (chlebprobody.pl).

O brandingu na międzynarodowej Konferencji dot. produkcji wołowiny

W dniach 18-19 października br. w Otwocku odbyła się międzynarodowa Konferencja dot. jakości i standardów produkcji wołowiny

Nowy informator dla SWPS

Dla Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS) przygotowaliśmy koncepcję strategiczną i kreatywną nowego informatora.

Serwis internetowy “Leszczyńskich smaków”

W ramach realizowanej przez nas kampanii promocyjnej sieci "Leszczyńskie smaki" uruchomiliśmy właśnie serwis internetowy marki. 

Startuje kampania promocyjna sieci “Leszczyńskie Smaki”

Konferencja prasowa, która odbyła się 19.07, zainaugurowała kampanię promocyjną sieci "Leszczyńskie smaki".

Wykład na konferencji “Skuteczna kampania promocyjna w branży spożywczej”

W poniedziałek 11 czerwca 2012r., w Auli Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie odbyła się Konferencja sieci „Leszczyńskie smaki”.

Koncepcja strategiczna “Prawo PRO” dla SWPS

W ramach współpracy ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej opracowaliśmy strategię pozycjonowania i komunikacji Wydziału Prawa.

Nowy serwis internetowy KOMPLET Polska

Wystartował nowy serwis internetowy KOMPLET Polska (www.komplet.pl).

Wykład na konferencji z cyklu “Marketing szkół wyższych”

W dniu 15 marca br. Rafał Staszkiewicz, Prezes Zarządu Omnibrand, wygłosił wykład na konferencji z cyklu "Marketing szkół wyższych".

Wygrany przetarg na obsługę kampanii “Leszczyńskie smaki”

Miło nam poinformować, iż zwyciężyliśmy w konkursie na opracowanie koncepcji kampanii promocyjnej sieci "Leszczyńskie smaki" oraz jej realizację.

Nowa strategia PMT Marketing System

PMT Marketing System jest jedną z największych agencji merchandisingowych w Polsce.

Wdrożenie nowej strategii dla Komplet Polska

Rozpoczęliśmy wdrażanie nowej strategii komunikacji dla Komplet Polska.

Zakończył się projekt “Foresight Wielkopolska”

W piątek 16 grudnia 2011 roku podczas konferencji podsumowującej "Foresight Wielkopolska" zaprezentowano scenariusze rozwoju Wielkopolski do 2030 roku.

Sukces “Dni Praktyków” dla WSKiZ

Ponad 300 odwiedzających z Wielkopolski, 25 ekspertów, 18 godzin praktycznych warsztatów, blisko 25 godzin wykładów, pokazy w laboratoriach.

Outsourcing coraz popularniejszy

Wyniki najnowszego badania prowadzonego przez Outsourcing Magazine potwierdzają duże zainteresowanie outsourcingiem wśród średnich i wielkich przedsiębiorstw.

Nasz człowiek w projekcie Foresight Wielkopolska

Prezes Omnibrand dołączył do grona ekspertów w projekcie Foresight Wielkopolska.

Rewolucja komunikacyjna szansą dla małych firm?

Internet jest od lat najdynamiczniej rozwijającym się kanałem komunikacji, który wpływa na otoczenie firm, ich działalność biznesową oraz marketingową.

Ruszyły serwisy internetowe ABR Fashion

Ruszyły dwa serwisy internetowe przygotowane dla firmy ABR Fashion - serwis korporacyjny oraz serwis marki Jonathan Jefferson. 

Strategia marki i promocji dla “Leszczyńskich smaków”

Omnibrand rozpoczął współpracę z Leszczyńskim Centrum Biznesu. Leszczyńskie Centrum Biznesu jest liderem projektu „Leszczyńskie smaki”.

Drugie spotkanie Klubu Strategów Marketingu

Zapraszamy na drugie spotkanie poznańskiego Klubu Strategów Marketingu. Tematem spotkania jest "Rebranding, refreshing, czy tylko lifting?".

Zapraszamy na pierwsze spotkanie Klubu Strategów Marketingu

Omnibrand angażuje się w rozwój Klubu Strategów Marketingu w Poznaniu. Zapraszamy na pierwsze inauguracyjne spotkanie Klubu: 06 kwietnia, godz. 18.00-20.00, galeria SPOT.

Startują „Dni Praktyków” dla WSKiZ

Omnibrand rozpoczyna cykl eventów pod nazwą „Dni Praktyków” realizowany w ramach stałej obsługi marketingowej (outsourcing) Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu.

Szkolenia Omnibrand w ofercie Competitive Skills

Omnibrand nawiązał współpracę z warszawską firmą szkoleniową i doradczą Competitive Skills.

Strategia promocji platformy eBOK dla SPEC

Omnibrand przygotuje koncepcję promocji platformy elektronicznego Biura Obsługi Klienta (tzw. eBOK) dla Stołecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej.

Omnibrand opracuje strategię dla Tedex Production

Omnibrand rozpoczyna współpracę z firmą Tedex Production. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją olejów, środków smarnych a także płynów eksploatacyjnych.

Nowy serwis internetowy Grupy Witar

Ruszył odświeżony serwis internetowy Grupy Witar (www.witar.pl).

Omnibrand rozpoczyna współpracę z firmą Komplet Polska

Omnibrand podpisał umowę z firmę Komplet Polska. Firma Komplet Polska jest częścią międzynarodowej grupy ABEL+SCHAEFER/KOMPLET.

Omnibrand opracuje strategię marketingową dla ResPublic

Omnibrand podpisał umowę z firmą ResPublic. Przedmiotem umowy jest opracowanie strategii marketingowej dla nowego projektu, współfinansowanego ze środków UE.

Omnibrand przeprowadził szkolenia w projekcie „Grono Menadżerów”

Omnibrand zrealizował szkolenia „Marketing w inicjatywie klastrowej” na zlecenie Urząd Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

Nowa kampania promocyjna dla WSKiZ

Omnibrand prowadzi nową kampanię promocyjną dla Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu.

Strategia “praktycznie najlepsza” dla WSKiZ

Omnibrand przygotował nową koncepcję pozycjonowania i strategię rozwoju marki dla Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu.

Wiosenna kampania promocyjna dla WITAR

Omnibrand prowadzi wiosenną kampanię promocyjną dla Składów Drzewnych WITAR.

Wiosenna kampania promocyjna dla WSKiZ

Omnibrand rozpoczyna kampanię promocyjną dla Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu (WSKiZ).

Omnibrand rozpoczął współpracę z Wyższą Szkołą Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu

Od stycznia br. Omnibrand rozpoczął współpracę z Wyższą Szkołą Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej (outsourcing marketingu).

Omnibrand rozpoczyna współpracę z Grupą Witar S.A.

Omnibrand rozpoczyna współpracę z Grupą Witar S.A. WITAR należy do krajowych liderów przemysłu tartacznego.

Omnibrand poprowadzi szkolenia w projekcie „Grono Menadżerów”

Omnibrand został wybrany przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego do realizacji warsztatu szkoleniowego „Marketing w inicjatywie klastrowej”.

Ekspert Omnibrand w Polsko-Szwajcarskim Programie Współpracy

Ekspert Omnibrand (Rafał Staszkiewicz) dołączył do grupy konsultantów w projekcie "Polsko-Szwajcarski Program Współpracy".